چگونه به تشخیص نارسایی حاد کلیه

سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به تشخیص نارسایی حاد کلیه

چگونه به تشخیص نارسایی حاد کلیه
تشخیص، کلیه FailureThere حاد کاهش قابل توجهی از مرگ و میر ناشی از نارسایی حاد کلیه با درمان معمولا اعمال تصفیه خون است که به طور مستقیم مربوط به پیش آگهی بیماران است. با این حال ، چگونه آن را تشخیص در اسرع وقت ؟

نارسایی حاد کلیه یک سری سندرم بالینی با علل مختلف بیماری است ، که از دست دادن جزئی یا کامل از ویژگی های عملکرد کلیه به صدمه به گردش خون از کلیه ها که استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر نمی توان خود را از جریان خون حذف ، در نتیجه باعث عدم تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز به طوری که باعث نارسایی حاد کلیه .

عوامل خاص برای تشخیص ARF در زیر ذکر شده است.

بازرسی آزمایشگاهی :

آزمایش ادرار :

آزمایش ادرار برای شناسایی نارسایی حاد کلیه توبولار و یا بعد کلیوی اعمال می شود .

تست بیوشیمیایی خون :

جلب توجه به تغییر غلظت electrolytical ، کراتینین و BUN سرم .

معاینه کلیه imageological :

KUB ، امواج فراصوت، CT و رزونانس مغناطیسی هسته ای به طور معمول استفاده می شود برای تشخیص اندازه، شکل کلیه و همچنین وضعیت رگ های خونی ، حالب و مثانه، که ، با این حال ، ممکن است آسیب کلیوی با کمک ماده حاجب بدتر .

بیوپسی کلیه :

بیوپسی کلیه روش قابل اعتماد برای تشخیص نارسایی حاد کلیه کریپتوجنیک است ، در نتیجه ارزیابی پیش آگهی .

یک ایده کلی در مورد چگونگی تشخیص نارسایی حاد کلیه محتوای بالا فراهم می کند. در واقع، آن قول داده است برای بیماران به عنوان طولانی به درجه خاصی معکوس به عنوان آنها تشخیص زودتر و درمان سودمند است . درمان آلودگی خون درمان های طبیعی ، ترجیح داده است که نقش موثری در تصفیه خون ، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به منظور اصلاح ARF تا آنجا که ممکن است .

چگونه برای تشخیص نارسایی حاد کلیه محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . بیشتر پیشنهادات شخصی لطفا مشورت سرویس آنلاین خود را به صورت رایگان و یا ماE- الکترونیکی ارسال به ckdstage@hotmail.com .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه , تشخیص نارسایی کلیه، نارسایی حاد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.